🔹 گزارش جلسه هیات مدیره انجمن علمی آسیب شناسی و طب آزمایشگاهی ایران مورخ یکشنبه ۳۱ خرداد
جلسه با حضور آقایان:
▪️ دکتر امینیفرد
▪️ دکتر قهرمانی
▪️ دکتر کرمی
▪️ دکتر سیدمهدی
▪️ دکتر صادقی
▪️ دکتر برومند
برگزار شد و موضوعات زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت:
✅ بررسی فرمت قانونی قرارداد مسئولان فنی آزمایشگاهها و ارائه دیدگاههای کارشناسی جهت بازنگری و بهروزرسانی آن.
✅ بازنگری تعرفههای پیامکهای اطلاعرسانی و تبلیغاتی و همچنین بررسی سیاستها و هزینههای تبلیغات در وبسایت انجمن.
✅ بررسی راهکارها و اتخاذ تصمیمات لازم برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی و افزایش مشارکت اعضای محترم در این رویداد.