ورود به پروفایل
...

جلسه هیئت مدیره انجمن

1405/04/02 | 09:43

🔹 گزارش جلسه هیات مدیره انجمن علمی آسیب شناسی و طب آزمایشگاهی ایران مورخ یکشنبه ۳۱ خرداد

جلسه با حضور آقایان:

▪️ دکتر امینی‌فرد
▪️ دکتر قهرمانی
▪️ دکتر کرمی
▪️ دکتر سیدمهدی
▪️ دکتر صادقی
▪️ دکتر برومند

برگزار شد و موضوعات زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت:

✅ بررسی فرمت قانونی قرارداد مسئولان فنی آزمایشگاه‌ها و ارائه دیدگاه‌های کارشناسی جهت بازنگری و به‌روزرسانی آن.

✅ بازنگری تعرفه‌های پیامک‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی و همچنین بررسی سیاست‌ها و هزینه‌های تبلیغات در وب‌سایت انجمن.

✅ بررسی راهکارها و اتخاذ تصمیمات لازم برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی و افزایش مشارکت اعضای محترم در این رویداد.

بازگشت به صفحه قبل